Η επιλογή μίας παιδικής φωνής για τη ραδιοφωνική διαφήμιση του προιόντος σου μπορεί να είναι η καλύτερη λύση γιατί σε συνδιασμό με τη χρήση μίας ποιοτικής εκφώνησης, μπορεί να τραβήξει αμέσως το ενδιαφέρον και την προσοχή.
Πως ξέρεις λοιπόν ότι μια παιδική φωνή είναι το εισητήριο προς μια επιτυχημένη ραδιοφωνική διαφήμιση;
Σκέψου τις λέξεις με τις οποίες θέλεις να συσχετιστεί το brand σου. Είναι λέξεις που συσχετίζονται και με παιδιά; Διασκέδαση, χιούμορ, οικογένεια, είναι λέξεις που μπορούν.
Σκέψου το κοινό όπου απευθύνεσαι. Άτομα που βρίσκονται στην ηλικιακή ομάδα των 30-45, που ίσως να έχουν παιδιά, θα ανταποκριθουν πιθανώς περισσοτερο σε μία παιδική εκφώνηση από έναν εικοσάρη.
Comments